Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

torsdag !

Publicerad 2010-09-30 09:06:55 i Allmänt,

Vakan sjukt tidigt idag, men det är skönt nu har jag verkligen hela dagen :)
idag blir det ett besök på förlossningen med min föräldrargrupp. Ska bli så himla kul ! för övrigt har ja börjat få ganska mkt förvärkar..det trycker neråt kan man säga! och det känns som magen har exploderat, så himla stor har den blivit, men det är ju mysigt..han växer iaf ;)

men nu ska jag äta lite frukost och sen ut på en promenad, ha en fin dag !



I know you feel like the walls are closing in on you
It's hard to find relief and people can be so cold
When darkness is upon your door and you feel like you can't take anymore

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2010-09-30 09:56:26

hej jag läser din blogg näst intill varje dag, och jag undrar hur fick du reda på att du var gravid? Hur kunde du inte märkt något innan?

Bara undrar :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-09-30 18:09:31

jag jobbade en dag i mitten av juni och svimmade helt plötsligt. Dom på jobbet trodde att jag gjorde det pga ett otäckt sår..men, jag är inte sån och har dessutom aldrig svimmat. Så tyckte det va konstigt bara. En kompis sa att gör ett gravtest..så jag gjorde som hon sa. Vilket var tur..annars hade man märkt det med en växande mage.

Hur jag inte kunde märka något!? jaa, jag är itne den första som är med om det här. Utan det händer relativt ofta enligt barnmorskorna. När man äter p piller och mår precis som vanligt tänker man itne direkt på att man kanske är gravid :) det fanns inga symtom liksom !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela