Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

värkis !

Publicerad 2010-09-08 20:39:19 i Allmänt,

När man är gravid..saknar man verkligen energin man brukar ha normalt. Jag iaf känner mig väldigt trött väldigt väldigt ofta, men idag har det varit sjukligt. Men det hör till och det är trots allt inte så konstigt att man börjar känna att man är gravid nu ;)
Har lite förvärkar nu, känns typ som mensvärk bara, inge konstigt direkt.
Men nu ska jag vänta på att hilding kommer så ska vi ta en kvällsmacka och kolla lite film, så ska han få massera min rygg också ;) peace !

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-09-08 21:07:23

Godkväll!

Allt bra med dig denna onsdag? :)

Kram!

Postat av: lucke

Publicerad 2010-09-08 21:20:34

Hejhej! Vad göres? :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-09-09 19:37:12

allt är bra med mig, förutom att jag har väldigt jobbiga förvärkar =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela