Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

110413

Publicerad 2011-04-13 08:54:04 i Allmänt,

Ligger i sängen än, Fabian sover så sött. Mulet och tråkigt väder idag. Men här ska motioneras iaf ! När Fabian vaknat blir det alltså käk och lite gym sen promenad !







Det är svårt att inte längta till den 11 e juni !
Till hösten blir det troligvis en resa med lilla familjen :) kommer bli så mysigt !
Planerar även en tripp upp till Kiruna till sommaren.

Kommentarer

Postat av: Kusin Marie

Publicerad 2011-04-13 13:35:55

Hoppas att vi kan ses om ni kommer upp till Kiruna, vore jätteroligt att få träffa både dig och lille Fabian!

Kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela