Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Fabian !

Publicerad 2011-04-20 20:50:58 i Allmänt,

Har ganska nydligen kommit upp från ett bad med lilla Fabian. Han bara skratta och plaska. Så mysigt !

Idag har vi uträttat några ärenden, sen har vi varit hos Hildings mormor och morfar och fikat och myst sen åkte vi hem och slog på grillen och åt på altanen. Jag älskar den här värmen som har varit här några dagar nu.
Och enligt min iphone ska det bli 22 grader på måndag! Hoppas hoppas !
Och ikväll hann vi med att åka till Sinnerud och kolla på massa olika djur bla små söta lamm !

Nu ligget iaf prinsen och sover, man blir trött av att bada. Och jag ska flytta mig till tvn och kolla på efterlyst som börjar kl 21 !









Så här kul är det ju att vara ute och leka i lekparken ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela