Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

H&M

Publicerad 2011-04-13 12:48:36 i Allmänt,

Är det bara jag som har svårt att låta bli att lägga flera tusen på shopping varje månad !? Jag har lovat mig själv att en ändring måste ske, snart. Men kläder är dock så himla roligt, och då ska vi inte prata om kläder till lille Fabian. Det är jätte kul och handla åt honom. Finns väldigt mycket fint också !

Har jag berättat att jag fick massa fina saker av min syster när hon kom hem från thailand!? Bland annat en ascool klocka som jag redan använt sjukt mycket. Rosa är den också, min favvo färg !

Nu ska mitt visa kort få vila ett tag men..

Ska bara beställa hem den här gudomliga kläningen från H&M för bara 399 Kr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela