Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

JAG VILL FLYTTA TILL KARLSTAD !

Publicerad 2011-04-13 12:13:57 i Allmänt,

Jag vill inte skaffa lägenhet i Karlskoga. Jag vill komma bort från denna hålan. Om jag inte flyttar nu i sommar, kommer jag va fast här, För all framtid. Usch !
Jag vill ju flytta till Karlstad. Visst, gillar egentligen Örebro mer. Bodde ju där som liten innan vi flytta till Värmland..Undrar hur många gånger mamma och pappa har fått höra "Varför kunde vi inte bo kvar i Örebro?!"
Men nu är det ju så att min underbara syster och hennes pojkvän bor ju i Karlstad, Fabians gudföräldrar ! Och jag vill kunna träffa min syster varje dag ungefär ! Har ju iofs inte annars nån anknytning till Karlstad men man lär ju känna folk där, precis som man gjort här ! Och så vill jag ju börja plugga nästa år, när Fabian börjat på dagis. Måste först läsa till några ämnen. Sen vill jag ju bli lärare !

Så nu känner jag bara att jag vill börja kika på lägenhet i Karlstad. Men Hilding får ju förmodligen jobb i Karlskoga först..så det kommer ju ändå inte bli nåt med Karlstad :( in än på några år, men vi kommer förmodligen leva hela livet i KGA! UNDEBART....

SOLEN LYSER ALLTID I KARLSTAD, DET ÄR REN SANNING !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela