Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

MÅNDAG !

Publicerad 2011-04-11 10:21:07 i Allmänt,

Har precis duschat, ätit frukost och klätt Fabian. Idag ska det bli 18 grader enligt min iphone.
Härligt, hoppas verkligen den har rätt :)

 För övrigt har vi haft en skön helg. 
 Fredag åkte vi til Karlstad och mötte upp Jonna och David vid tåget. Sen hade vi en mysig hemma kväll med masa migrän;/
Lördag va vi ute hela dagen, på kvällen tog vi det lugnt. Kollade på Körslaget. 
Söndag, igår var vi hos Jonna och David och mös och feta oss med massa mat ;)

Och idag ska vi vara ute massor, så underbart. Hoppas bara inte dagen förstörs pga migrän som jag haft fyra dagar nu..

Lägger ut några bilder, inte direkt nya. Men dom är helt underbara ! <3













Det absolut finaste och vackraste som finns på den här jorden !<3

Kommentarer

Postat av: Emily

Publicerad 2011-04-13 09:06:10

Han är det absolut finaste och goaste som finns.

Bättre unge får man verkligen leta efter. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela