Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Onsdag 20/4

Publicerad 2011-04-20 09:31:00 i Allmänt,

Har klivit upp ur sängen för en stund sen. Hamna här framför datorn och kollar på massa gamla bilder. Bilder är bland det roligaste som finns !

Idag hade vi ju tänkt oss ut på picknick, men va får vi för väder då. Mycket möjligt att vi gör nåt annat istället. Tråkigt.

Men nu ska jag käka frukost och mysa med min skrutt



Älskar dig min kära pojkvän !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela