Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Påskdagen !

Publicerad 2011-04-24 20:55:21 i Allmänt,

Har haft en riktigt bra helg faktiskt.
Torsdag kom Anton.
Fredag var vi ute i Linnebäck. Sen på kvällen var jag och Fabian på kalas.
Lördag var vi hemma hos mig och käka påskmiddag med alla mina syskon och deras familjer. Så mysigt !
och på kvällen stanna Fabian kvar hos mommo och moffa och så va vi ute och dansa och hade det super kul :)

Idag vakna vi ca 10.30. Käkade frukost och åkte och hämta vår lilla prins. Sen åkte tyvärr Anton hem igen !

Nu ikväll har vi varit i Sinnerud, sen var vi ute och spelade lite kubb osv =)
Nu ska jag natta Fabian sen blir det att slänga sig i soffan och kolla på tv !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela