Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Söndag !

Publicerad 2011-04-17 20:16:15 i Allmänt,

Precis ätit mat. Torsk, potatis och äggsås, min favvo nästan !
Helgen har varit bra.
Fredag var det mys hos Linn med massa tjejer. Även Fabian var med :)
Lördag mina fastrar här och hälsade på och fick träffa Fabian för första gången. Sen hade jag en riktigt bra kväll och Fabian och Hilding fick egen tid tillsammmans.
Söndag, idag har vi inte gjort ett dugg, slappat. Så skönt :)

Men nu ska vi ta ett bad, sen blir det och invänta BB och sen en film. Nej, jag kollar inte på BB och tycker inte det är bra. Men Hilding kollar och då blir det ju så att jag gör det ;)







Total lycka, världens bästa familj ! Älskar er killar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela