Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Tisdag !

Publicerad 2011-04-26 09:53:27 i Allmänt,

Har precis kommit in till KGA. Är lite halv trött idag faktiskt. Fabian vaknade kl 07 av Hildings alarm.. Men när man väl kommit upp blir man pigg rätt fort :)

Igår fixade vi gåstol åt Fabian. Så han gick runt hemma i köket igår. Så himla mysig är han !
Idag ska vi ta det lugnt, kanske käka frukost snart, jag iaf. Fabian åt ju redan vid halv åtta imorse:) sen får det bli en promenad och vara ute i det rätt härliga vädret !

Men nu ska vi sjunga och leka lite :)

Och vi vill ha sommar nu. Så vi kan ligga på en filt i skuggan och busa och bara ha det underbart ! :)










Kommentarer

Postat av: Jakoblejla

Publicerad 2011-05-06 11:12:30

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela