Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Tisdag!!

Publicerad 2011-04-05 08:06:18 i Allmänt,

Vakna kl 07 och va svin pigg. Det är skönt. Ligger kvar i sängen än och myser:) Idag vet jag inte alls vad som sker.. Tar dagen som den kommer. Hilding ska ju iaf väg på hockey, lite avis är jag ju. Älskar att gå på hockey:/ men fanns tydligen bara två platser kvar så:/ På torsdag kommer jonna och David hem från Thailand. Då ska vi dra dit och laga mat åt dom. Saknar dom väldigt mycket och vill ha dom hemma nu. Både Jonna och David är bra att prata ut med :) Imorgon är det dags för BVC, vägning, mätning, vaccin! Tkr även imorgon det är jobbigt med vaccinet. Vill helst slippa vara med men som sagt, klart han måste få ha med sin mamma, som han känner mest trygghet med. Inte så konstigt med tanke på att jag umgås med honom hela dagarna :) jag gör allt för dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela