Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Tröttis..

Publicerad 2011-04-04 15:17:52 i Allmänt,

Just nu är jag jävligt trött.. Inte trött att jag måste sova. Har man ett barn är man två som ska hjälpas åt. Jag tar hand om Fabian hela dagarna och det e helt underbart. Men, nån gång på kvällarna nån gång kan det ju få va skönt att bara sitta framför tvn och bara få lite egen tid. Men i min situation känns det som mina behov kommer i tredje hand ungefär. Kan va kul för mig nån gång att umgås med mina kompisar själv. Men nu är det ju så också att jag tkr det är jobbigt och va ifrån Fabian. Så är det ju för alla! Men.. Jag vet inte. Kan tycka att på kvällarna kan man hjälpas åt lite iaf. Så det enda sättet att få bry sig om sig själv ett tag är att åka bort. Så jag och en kompis har bokat resa den 11/6. Ska bli gött att sola och bada. Men har ångest för att jag inte får se Fabian på en vecka;/ men man måste kunna göra saker själv också. Jag e också viktig!!

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-04-09 15:44:39

Du är jätteviktig Lisa, utan dig skulle jag inte kunna andas! Du behöver inte ha dåligt samvete för att lämna Fabian en hel vecka, han kommer ha det hur bra som helst här hemma vet du, sen kommer han bli jätteglad när han får träffa mamsen igen :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela