Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

1 månad..

Publicerad 2011-08-31 13:41:27 i Allmänt,

Nu är det faktiskt bara en månad kvar tills vi flyttar. Det känns mer än okej !
Så ska börja packa lite små saker snart så man inte står där dan innan och inte har ett skit gjort !

Idag tar vi det lugnt. Va borta hela dagen igår och umgicks med underbara människor. Så ibland är det för skönt och bara va hemma och ta det lugnt !

Just nu ligger Fabian ute och sover, skönt för honom :)











Världens underbaraste familj ! <3

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2011-09-01 22:26:08

hej jag har en fråga vad har du tänkt att göra när din mamma ledighet är slut? Det börjar väl närma sig? :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-09-02 20:39:46

Hej. Jag börjar jobba i januari, ska då jobba som undersköterska. Sen börjar jag nog plugga nästa höst :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela