Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

den som söker finner..

Publicerad 2011-08-11 09:43:24 i Allmänt,

Det här med att hitta en bra lägenhet i KGA är tydligen inte det enklaste. Vi snittar en lägenhet om dagen. Inget som passar känns det som. Det ser alltid så fint ut på bilden så blir det världens flopp ! Om någon har en fin trea att sälja/hyra ut hör av er !

Idag blir det att försätta leta lägenhet. Det är så roligt =)

Ska börja kika lite mer i Karlstad också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela