Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Duktig kille !

Publicerad 2011-08-18 11:08:57 i Allmänt,



Fabian har lärt sig mycket dom senaste månaderna.

- sitta

- stå

- krypa

- resa sig

- gå runt möbler

- gå med lära gå vagn

- ta sig över olika slags föremål

- prata, jollra

- dra ut lådor, öppna skåp i köket

- vet vart lampan, mamma och pappa är

- säger Hejhej

- vinkar

- kan äta själv, dock blir det lite kladdigt ;) dricka själv kan han med

För var dag som går utvecklas han mer och mer. Han älskar att gå. Jag vill helst att han ska hålla i båda mina händer när han går men han släpper oftast ena och ska alltså bara ha en hand att hålla i :P Men det är väl snart dags att gå för honom så. Tiden har gått så fort fattar inte att han snart fyller 1 år !

Skönt är det ju att allt har flytit på så himla bra. Så här långt har han inte haft feber en enda gång vilket är skönt. Men snorig och lite hostig har han varit (är just nu).
Annars är det en liten glad och pigg kille vi fick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela