Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Karlskoga är underbart..

Publicerad 2011-08-08 06:28:17 i Allmänt,

Vakna kl 05. Sömnlös. Trött men kan verkligen inte sova. Fabian och Hilding ligger och sover som två stockar!

Idag ska vi förmodligen kolla på lägenhet, i kga. Har ångest. Vill inte bo i kga. Vill bo i Karlstad. Men får väl börja med underbart fina KGA !



Mammas lilla prins för några månader sen. Älskar dig ! <3

Kommentarer

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Publicerad 2011-08-08 07:13:25

Kul att vakna kl 5... "/

Varför måste ni bo i karlskoga först? :o

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-08-11 10:56:52

taha vad söt! och vilka blåa ögon han hade! :D

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-08-15 00:04:01

För Hilding jobbar där och han vill inte pendla:/

Ja, dom är riktigt blåa och fina =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela