Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

<3

Publicerad 2011-12-28 16:34:02 i Allmänt,

Gud va skönt att julen är över, faktiskt ! Har varit väldigt mysigt men väldigt mycket stress också. Känns som man ska vara överallt hela tiden ! :P
Fabian var iaf inte rädd för tomten, lite fundersam bara :) Massa paket fick han också, alltifrån en bilmatta till massa kläder. Nu kommer det verkligen inte in mer saker i hans rum, det är fullt med grejer :)

Den här veckan är Hilding ledig, väldigt mysigt. Imorgon ska vi iväg till min syster i Karlstad och bada.
Och på fredag så åker Fabian till Falun med mommo och moffa ! Dom ska hälsa på min moster över nyår. Så jag óch Hilding är barnlediga hela helgen. Känns skönt och få lite egen tid samtidigt som det känns tråkigt att inte få se honom på 2 dagar. Hilding och jag har iaf bestämt oss för att ta en riktig sovmorgon på lördag;)







 
Goaste killarna som finns på den här jorden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela