Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Egen tid

Publicerad 2011-12-06 19:34:23 i Allmänt,

Är helt själv hemma ikväll, eller till åtta iaf. Lite skönt är det att få lite egen tid ibland. Bara få sitta i soffan och kolla på tv och bara få bry sig om sig själv. Det är skönt, ibland. Men saknar ju min lilla prins. Även fast jag bara är ifrån honom tre timmar.

Nu ska jag ta till vara på tiden och slänga mig i ett bad, sen blir det att slänga sig på soffan och invänta busungen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela