Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Gott Nytt År !

Publicerad 2011-12-31 10:47:19 i Allmänt,

Då har bara 2011 drygt 12 timmar kvar. Får alltid lite ångest när ett bra år slutar. Men 2012 kan inte bli annat än bra :)

Igår följde ju Fabian med mormor och morfar till Falun, till min moster. Dom kommer hem imorgon. Det är skönt att va barnledig men saknar honom väldigt mycket också, men man får passa på att njuta.

Nu har jag precis käkat frukost, Hilding sover än. Ska nog ta en promenad till stan om en stund. Sen blir det att fixa lite inför kvällen. Kommer bli så jäkla kul !

Ha en underbar kväll alla ! Gott Nytt År !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela