Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

snö

Publicerad 2011-12-07 13:22:29 i Allmänt,

Har precis lagt ner Fabian i sin säng. Han kommer förhoppningsvis sova två timmar, så jag hinner fixa lite här hemma. Ska nämligen jobba några timmar ikväll och det ska bli riktigt roligt. Hoppar in lite extra mellan 18-21.30. Skönt att få jobba lite. Det är ju inte ett så långt pass heller :) Och när man har jobbat är det skönt att komma hem till en fin lägenhet !

Och idag kom det snö. Fabian tyckte det var jätteroligt med snön. Vi va ute i lekparken en stund förut och så fick han åka lite pulka också. Himla roligt med snö. Hoppas den stannar bara ! :)
Och när det kommer snö längtar jag alltid så efter mitt Kiruna ! Hoppas att vi hinner åka upp dit nån gång i vinter. Vill träffa alla släktingar ju !
Älskar Kiruna, Sveriges mysigaste stad !





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela