Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Underbar dag !

Publicerad 2011-12-06 12:53:33 i Allmänt,

Vilket underbart väder det är ute. Va ute och lekte i lekparken med Fabian i förmiddags, hur skönt som helst var det. Men..synd att tanden gör så ont att jag snart sitter här och gråter. Inte har det blivit bättre sen igår. Men står ut tills imorgon, det kan ju gå över !

Nu har jag precis diskat undan all disk från lunchen och satte mig i soffan för att vila och kolla på project runway.
Fabian ligger och vilar i sin säng. När han vaknar ska vi ta en promenad nere vid sjön. Mysigt !

Ha en bra dag !



Jag älskar hyacinter, dom luktar så mysigt, juligt. Och nu har våra hyacinter slagit ut och blommar för fullt. Så nu luktar det jul här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela