Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Visdomständer som gör ont..

Publicerad 2011-12-05 13:16:59 i Allmänt,

Varför ska man få visdomständer egentligen !? Dom är ju bara till besvär. Jag har fått 3 visdomständer och nu är den 4e på gång. Och jag har aldrig haft problem att det gör ont när dom kommer. Men nu har jag sån himla smärta. Det är så sjukt obehagligt. Men har varit hos tandläkaren idag på förmiddagen och jag var så rädd att dom skulle säga att dom måste dra ut den. Men det behövdes inte än iaf. Så skönt ! Dom spola rent och la in lite penicillin. Så nu är jag riktigt bedövad och känner ingenting. Hoppas det blir bättre så jag slipper gå och dra ut den..

Fabian ligger och sover i sin säng nu. Jag sitter och kollar på massa bilder från studenten. Ska snart fixa iordning lite här hemma, plocka in disk, vika tvätt, sätta på en ny tvätt och så ska vi nog åka till Örebro en sväng när Fabian vaknat !

Ha en bra dag !








Åh, studenten va en bra dag i livet ! Då visste man inte att man skulle bli mamma 5 månader senare :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela