Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

alla hjärtans dag ! <3

Publicerad 2011-02-14 11:18:47 i Allmänt,

Idag gick vi upp halv nio. Fabian sov alltså 11,5 tim i sträck. Så himla duktig kille :)
Fabian fick sin frukost när han vaknade sen gymma vi lite under gymmet och klockan tio gick vi ut och gick en timme. Så har precis kommit hem. Riktigt kallt men skönt ! Nu ligger lilla skrutten ute i vagnen och sover. Jag ska vika tvätt och greja lite.
Idag är det ju alla hjärtans dag också. Mysigt ! Så Hilding har en överraskning när han kommer sen. Jag älskar att göra Hilding glad ! <3
Fabian ska få en liten present också såklart. Men nu väntar tvätten. Gud va kul !



Älskar er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela