Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

?

Publicerad 2011-02-26 13:17:54 i Allmänt,

Fabian vilar lite, jag vilar min hjärna lite. Ska skaffa en dagbok där jag ska skriva precis vad jag känner precis varje dag. Skulle känns så himla bra alltså. Få skriva av sig lite. För det verkar behövas. Blir så arg och frustrerad när man förklarar hur man känner och en person verkligen inte förstår. Men alla andra, men inte just den personen som skulle behöva förstå. Det tär... Jaja, Hilding är iaf hos sina kompisar nu. Och jag sitter här. Skulle gärna åka och träffa alla mina kompisar men är just nu helt slut, och det är inte pga av Fabian för han är världens gooaste!<3 Ikväll vill inte jag och Fabian sitta själva och alla kompisar ska ut, så vi funderar på att åka till Karlstad och mysa med Jonna och David :) Men nu först en dusch !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela