Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

KALAS BLIR !

Publicerad 2011-02-24 10:12:07 i Allmänt,

Fabian sov från 21.30 igår till 09.05 idag. Varje morgon när han vaknar är jag lika glad att han sover så himla bra, det underlättar ju med en bebis som är så himla snäll:)Är glad också att jag har så bra föräldrar som alltid ställer upp för oss. Mamma har alltid funnits där, hon var min trygghet genom graviditeten när det inte alltid var så lätt, ni förstår ! <3 Tack för att jag fick så bra föräldrar ! Nu har Fabian precis vaknat, för det är inte direkt så att han är grinig när han vaknar och ska ha mat direkt. Nejnej, han ska ligga och snacka och va världens gladaste som vanligt:) Snuttis ! <3 Idag ska vi ta en lång pw. Ikväll blir det kalas för Alexander som fyllt hela 1 år ! Det gick fort. Men nu ska jag också käka frukost, ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela