Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

kärlek ! <3

Publicerad 2011-02-13 22:10:46 i Allmänt,

Fabian somna för en timme sen. Hilding ligger i soffan och sover och kollar wallander samtidigt, eller ja..Vilar ögonen heter det ju =)
Vi har haft en bra hel som vanligt :)
Idag tog vi en promenad till sinnerud, jag, mamma och fabian. Riktigt skönt men kallt.
Nu ska jag duscha sen blire att krypa ner i sängen, mysigt ! Lider med hilding som inte får sova ut imorgon..



Haha, unga Hilding..jag är visst inte den enda som har stått framför spegeln och pooosat ;)




mini Hilding ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela