Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

skotta

Publicerad 2011-02-11 10:30:14 i Allmänt,

Precis varit ute och skottat massa snö. Bra träning måste det vara. Tråkiga är att om en timmer kommer det behövas skottas igen..så mkt snöar det ju ungefär..
Fabian ligger i vagnen på altanen och sover så skönt. Han är lik sin moster och kan sova mycket :)
Nu ska jag städa lite. Sen blir det att åka till storstan..
Ikväll vet man inte vad som händer riktigt, vi har inga planer direkt. Förmodligen mys här hemma bara :)  det är ju fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela