Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

städa städa varje torsdag..

Publicerad 2011-02-24 14:38:48 i Allmänt,

Fabian har snart vilat i två timmar. Skönt för honom. Ibland har han svårt att vila så här på dagen, men inte idag. Vilket passade väldigt bra så jag kunde damma rummet här, väldigt dammigt. Men killar har väl kanske aldrig varit bra på att städa, iaf inte ofta ! Så jag börjar nu bli klar, ska bara fixa lite med kläder, Hänga en till tvätt, sen är jag nöjd med städeriet. Hilding är ute i Linnebäck och roar sig med snöskotern. Vi var ju med där ute igår, för himla kallt var det. Så jag stanna hemma idag och städa. Men nu ska jag fixa klart sen blir det en dusch, ikväll ska vi hem till Åtorp en sväng på kalas som sagt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela