Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Stockholmis !

Publicerad 2011-02-19 12:15:27 i Allmänt,

Nu är vi i storstan. Det gick bra att åka hit igår, Fabian sov lite sen vakna han och kolla ut genom bilrutan på allt som åkte förbi. Super duktig kille alltså :)
Just nu har jag precis duschat, Fabian ligger på soffan och sover och dom andra chillar. Fint väder är det också, men kallt..
Ikväll vet jag inte vad som händer, nåt garage party lär det väl knappast bli för oss.
Men nu ska jag gosa ner mig bredvid fabian, hare bra alla!

Kommentarer

Postat av: Blog

Publicerad 2012-01-19 12:50:59

really good site!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela