Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Tisdag !

Publicerad 2011-02-08 09:21:57 i Allmänt,

Idag när jag vaknade var det väldigt mycket snö ute, för tråkigt :( Jag hade kommit igång med nya livet och så..nu blire att åka längd ist då !
I helgen var jag ute, och det var himla roligt. Men ringde efter Hilding vid kvart över ett typ. Då började det bli tråkigt.. Men tack iaf för en trevlig lördag, det behövde jag :)

Nu ska Fabian få lite frukost sen ska vi in till dfs och fixa lite grejer.
 Det va sjukt längesen Fabian käka på natten nu. Han somnar mellan nio och tio och vaknar till vid sex, sju på morgonen. Då får han lägga sig mellan mig och Hilding och så fortsätter han sova, vilken klippa va! <3
Men nu har han vaknat så nu äre dags för käk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela