Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

torsdagen

Publicerad 2011-02-10 08:18:52 i Allmänt,



1,5 år sen. Haha..kort hår jag hade då=)

Fabian somna direkt efter han hade ätit igår vid nio. sov hela natten, inte ett ljud. Och vaknar halv åtta idag. Så himla duktig =) Det e skönt att han inte äter på natten längre faktiskt:) Det är bara så himla kul och ha barn !

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen käka frukost sen blire nog en promenad i snön..härligt
Efter promenaden blir det att gå till lägeheten och börja städa. Senare under dagen vet man inte vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela