Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

4 januari !

Publicerad 2011-01-04 22:14:51 i Allmänt,

Glömde bort bloggen en sväng, men jag är tillbaka..
Haft ett fint nyår. Umgicks med Hildings kompisar sen var vi hos Emily och Arvid en stund innan vi gick hemåt. Tack för den trevliga kvällen !

För övrigt har det inte hänt jätte mycket dom senaste dagarna. Igår va vi på bvc med Fabian. Han väger nu 5330 och är 57,5 cm lång. Och är verkligen hur med som helst. Så kul. Han bara låg och skrattade där igår :) Vänder sig gör han också. Duktig pojke vi har =) Han verkar vara rätt tidig alltså..och stark i nacken va han ju redan på bb. Men nu håller han uppe huvet liksom. Så kul och se framstegen :)

Nu ska vi snart lägga oss här, lilla familjen. Imorgon börjar mitt nya liv...

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2011-01-05 00:23:25

Hur är livet som mamma nu då? Måste vara väldigt skoj men vilket ansvar?? Ha det!

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-01-09 12:55:05

Livet som mamma är faktiskt sjukt underbart. Lite jobbigt första veckan var det, men inte så konstigt. Men nu när man kommit in i allt så är det bara så sjukt roligt faktiskt :) ja, det är ett stort ansvar, men det flyter på bra :) han är världens snällaste också så vi hade tur :) tack desamma !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela