Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Borta bra!

Publicerad 2011-01-31 11:52:38 i Allmänt,

Att grubbla över saker är jag jävligt bra på. Att gå runt och tänka och fundera på gammalt. Varför kan man inte bara lägga saker som inte direkt ger energi bakom sig. Varför gör det ont i hjärtat varje gång jag tänker på det.jag vet inte...

Haft en super trevlig helg i gbg. Synd att en helg är på tok på kort. Saknar redan min fredrika. Men förmodligen syns vi inom en månad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela