Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

lördag..

Publicerad 2011-01-15 14:41:53 i Allmänt,

Sitter hos Jonna och David i Karlstad. Har käkat mc donalds precis. Fabian vilar middag. Hilding, pappa och David håller på och kopplar och sånt roligt..Och jag sitter här !

Ärligt talat är jag lite trött det här med att skriva blogg. Har ingen lust liksom. Men..skriver väl nån gång då och då när jag har tråkigt!
Den här veckan har vi lekt massor under Fabians lilla gym han fick av farmor i julklapp. Han bara skrattar hela tiden och verkligen älskar det ! Han är så himla och och underbar. Han har ju skrattat rätt många veckor nu. Men nu senaste veckan har han verkligen förändrats. han skrattar i princip hela tiden, och låter:) Han snackar som bara den hela tiden. Och verkar bara va så himla nöjd med livet. Så himla roligt ! :D Jag bara älskar att va hemma om dagarna och ta hand om honom :) har ärligt talat ångest för att jag ska börjar jobba om snart ett år.. usch ! Men innan det är det mycket roligt kvar. Får passa på att njuta av det här året nu !

Igår va tant Emily och Linda hemma och fikade:) Fick en så himla fin tavla av dom där det står "Älskad från första stund" och hans namn och födelsedatum. Texten stämmer verkligen så himla bra, tack älskade ni. Blev så himla glad. Nu sitter den ovanför prinsens säng :) <3

men nu börjar han vakna till här, mys blir =) ha en bra eftermidda/kväll !



Våran älskade prins :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela