Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

måndag

Publicerad 2011-01-17 23:24:32 i Allmänt,

Ligger hemma hos Hilding i sängen och kan inte sova riktigt..då är bloggen bra !
Idag har jag varit hos tandläkaren. Jäklarns tur att jag inte missa det, hade ingen aning att ja skulle dit, men i söndags fick jag som tur var ett sms att ja skulle dit idag. Det va bra och tur för mig =)

Sen har Fabian och jag varit här hos Hilding. Och så gick vi bort och fika hos Hildings mormor och morfar. Kollade även massa gamla kort på hilding när han va liten. haha så himla söt liten unge =) Fabian är verkligen lik honom. Lite kul och se :)

just nu sitter jag och kollar resor. Till Kos kan man bara åka från Köpenhamn, det e synd.. Ska ut och resa en vecka i sommar. Ska bli väldigt underbart, älskar att sola och bada. Hoppas även jag och Hilding åker nånstans till hösten! verkar bli så.

men nu ska jag lägga ifrån mig datorn och mysa ner mig bredvid Hilding!



Fabian i magen..det va längeeeeesen nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela