Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

min bloggg...

Publicerad 2011-01-09 13:26:35 i Allmänt,



Mammas hjärta =) <3


Är hur tråkig som helst..Men jag förstår mig bara inte på det här med design, Hur fan gör man när man vill snygga till bloggen lite!? jag fattar inget!? kanske någon som kan hjälpa mig..

Helgen har varit bra, massa mys ! Igår va vi i karlstad och kolla hockey. Lite gött att färjestad inte vann eftersom jag ogillar dom rätt hårt. Men för någons skull måste jag iaf gilla dom lite så..det va väl synd då att dom förlora...

Så när vi skulle åka hem igår så regna det ju så det var pisshalt verkligen. Men mellan degerfors och åtorp var det verkligen is på hela vägen kan jag lova. Så körde i 25 eftersom det bara inte gick att köra fortare. Och med tanke på att man har en liten i bilen kör man ju alltid så väldigt sakta. Men iaf så bara fick jag sladd så bilen snurra och så hamna vi i diket. TUR att jag körde så sakta, och TUR att det bara va så himla mycket snö i diket att det gick bra med oss alla. Det märktes knappt liksom. Men skoja inte att man får panik. Tog tag i fabians stol med ena handen och höll den andra på ratten. Fabian som sov vakna inte ens. Tur vi hade ! <3
Men det är otäckt med dåligt väglag, vill ha sommar nu. Hjälper tydligen inte att köra så sakta att man knappt kommer framåt.. Så idag vågar jag mig nog inte ut nå mer.

men nu ska jag lägga en ansiktsmask !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela