Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

onsdag !

Publicerad 2011-01-19 20:43:36 i Allmänt,





Älskade prinsen ! <3

Den här onsdagen blev Fabian 11 veckor. Shiiit va fort det har gått. Tyckte det va igår jag logga in på facebook och ungefär hade fått 1000 gratulationer till lilla sonen. Men..det va 11 veckor sen. Det skrämmer mig, att tiden går så fort. När man var liten och gick på högstadiet tyckte man alltid det kändes så tungt när ett lov var slut och det va dags för skola igen. Då, alla dom där gångerna man gnällde över att lovet var slut sa alltid mamma och pappa "men tiden går fort vet du Lisa, snart är det sommarlov". Men det där förstod man aldrig då för det kändes som en skolvecka på valla motsvarade ett år ungefär..
Men nu, kan jag verkligen instämma med att tiden går så fort. För det gör den verkligen. 
Och Hilding och jag måste verkligen njuta av den här tiden nu när han är så liten. För han blir ju bara större så. Det är en sån mysig tid. Och nu när allt fallit på plats. Det känns bra allting i livet, då är det bara att passa på att njuta !  Fabian var verkligen ett barn som löste många problem när han kom till världen, utan att ens göra nåt. Allt löste sig bara han fanns.
Han är verkligen det bästa som finns i våra liv. Han bara ger så himla mycket hela tiden. Man kan bara ligga och prata med han i timmar! åh du är så älskad älskade barn ! <3

Idag har vi varit hos Hildings pappa, Fabians farfar och hälsat på. Dom har ju inte fått se Fabian på tre veckor eftersom dom varit bortresta. Dom tyckte han hade vuxit en hel del vilket han också har gjort :)
Men nu har vi tagit kvällen. Sitter och kollar på tv och Fabian ligger i sin lilla "korg" och kollar. Han ska snart käka sen blir det att sova för honom :)


Imorgon blir det förmodligen unga mammor och pappor. Men inte helt säkert. Tycker det är lite jobbigt och flacka och fara så. Men vill så gärna så !
imorgon ska jag lägga in nya bilder på världens finaste kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela