Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Tisdag !

Publicerad 2011-01-18 10:46:05 i Allmänt,

Fabian och jag har precis vaknat. Och det är så himla skönt när han sover hela nätterna nu. Första två veckorna sov han inte riktigt så bra men. Nu sover han natten och det resulterar ju självklart i att jag är så himla pigg om dagarna nu. Jag behöver inte lägga mig och vila middag liksom. Det är bra duktig kille !
Just nu ligger han här och kollar på mig och skrattar och försöker vända på sig. Han har ju vänt sig två gånger. Men det är ju inte sådär att han gör det hela tiden. Gäller ju att riktigt komma på hur man gör, eller hur fabian;)

På torsdag har fabian namnsdag också :) Men nu ska vi rycka upp oss och fånga dagen ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela