Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Torsdag..

Publicerad 2011-01-20 16:07:27 i Allmänt,









Jag älskar min familj ! <3

Idag tog vi som vanligt en liten sovmorgon till halv tio. Åt lite, klädde på oss och åkte till åtorp :) Sen blev det stan en sväng..
och nu har vi precis kommit hem då. Fabian ligger ute i vagnen och sover. Jag sitter här och har precis lagt in lite bilder på datorn. Haha han är för himla söt våran lilla bebis :) Riktigt rund om kinderna har han blivit också, och låren. Så mysigt !

Ikväll kommer min bror och hans familj hit och äter. Ska passa på att ta massa bilder på lilla kusinerna :) Alexander är ju 1 år 22 februari. Men det är ju sån himla stor skillnad på han och Fabian än. Man kan inte riktigt fatta att dom är födda samma år :P Kul iaf att dom är lika gamla och kan leka ihop när dom blivit äldre :)

Nu ska jag röja undan lite här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela