Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

typiskt..

Publicerad 2011-01-26 14:15:05 i Allmänt,

imorse gick jag upp somtidigt som Hilding, klockan nio..Tog på mig och Fabian och så skulle vi åka. Jag gick ut till bilen för att starta den så den blev varm... men då upptäcker jag när jag startar att handbromsen förmodligen har frusit fast..åh, typiskt ! Går varken att köra framåt eller bakåt med den. Ogillar nyare bilar när hanbromsen inte är på höger sida om föraren utan det är en liten knapp på vänster sida om ratten..det där kunde dom ha listat ut, att det skulle bli krångel ;) Tur att jag kunde låna Hildings bil !

Men vi kom hem iaf :) Nu sitter jag här och har precis duschat, Fabian ligger och halvsover lite. Ska snart åka in till dfs och kga för att uträtta några ärenden. Ikväll blir det bad För Fabian och mig. Skönt att vi fick en sån underbar bebis. Och att han älskar att göra allting är ju inget minus direkt ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela