Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

20110717

Publicerad 2011-07-17 09:50:26 i Allmänt,

Har precis varit ute och gått. Fabian somnade i vagnen och ligger nu ute och sover i vagnen. Väldigt skönt väder idag faktiskt.
Har haft en bra helg. Har bara tagit det lugnt. Igår var vi i Kumla på jetski banan hela dagen. Va inte sådär jätte bra väder men det var kul ändå. Förstod inte hur Fabian kunde sova så bra när det lät så högt från varje jetski. Men vissa barn sover tydligen bättre då. Och förmodligen blir han en liten jetski åkare ;)

Idag har vi inget spec inplanerat. Kommer nog vara ute i det härliga vädret och kanske åka till min bror och fika och kolla på djuren. Det tycker Fabian är spännande ;)


















Älskar min lilla underbara familj :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela