Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

20110722

Publicerad 2011-07-22 09:07:54 i Allmänt,



Fabian älskar att leka med min kamera, och mobil ;)

Precis varit ute med min lilla prins i vagnen och nu sover han. Inte så kul väder idag, frågan är ju vad man ska hitta på...

Var iväg till Örebro i onsdags med Emily, Hitta ett par svarta haremsbyxor och lite kläder åt Fabbe. Igår hitta jag en stor tröja från Lindex och så fick Fabian massa kläder av Moster, mormor och gammelmoster :)

Imorgon ska jag till Linn på kvällen. Ska dricka lite och ha det bra, sen blir det utgång. Får se om jag följer med då eller åker hem. Ska iaf bli väldigt skönt att få vara lite barnledig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela