Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Life is not fair..

Publicerad 2011-07-06 21:44:33 i Allmänt,

Livet är allt utom rättvist. Det har hänt väldigt många dödsolyckor i trakten på senaste tiden. Många liv som slutat leva. Och det är mångas liv som skakats om och aldrig kommer bli desamma igen.
Livet är så sjukt orättvist. Varför kan inte alla få leva till man är 100, lycklig med sin familj !?
En 18 årig söt kille som precis har fått körkort ska inte få dö. Det är så hemskt. Det gör ont i mitt hjärta. Även fast jag inte ens känner killen. 18 år, då börjar livet, man har så mycket och uppleva. Men där slutar det. Så hemskt.
Tänker på alla familjen, släkten, vänner osv. Kan inte ens föreställa mig vad som de går igenom, fast man försöker ändå. 
 
Vila i frid !

Kan det någon gång få finnas lite rättvisa i världen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela