Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Söndag = Mys

Publicerad 2011-07-03 20:20:59 i Allmänt,

Haft en sån mysig helg med min fina familj !

Fredag Hemma med familjen och mös och åt mat och massa jordgubbar.
Lördag Fabian och Hilding hade en far och son dag. På kvällen åkte vi allihopa till David och Jonna i Karlstad.


Kom ganska nydligen in från en mysig cykeltur. Fabian gillar verkligen att åka cykel. Det är kul. Kommer bli många turer på cykeln i sommar. Mysigt :)

Nu sitter vi framför tvn och Fabian har precis ätit sin välling och somnar nog rätt snart !

Fabian har fått en ny bilbarnstol och han älskar den hur mycket som helst. Den här stolen kan jag verkligen rekommendera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela