Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

1 natt ifrån min älskling ! <3

Publicerad 2011-06-02 10:07:52 i Allmänt,





Lilla hjärtat börjar bli stora killen ! <3

Idag är det torsdag. Känns som en riktigt bra dag. Men det känns dock som tiden står stilla. Kan det aldrig bli kväll så man får gå och lägga sig och vakna upp och det är fredag och Hilding kommer hem !? Men idag är den en vecka sen vi sågs. Tiden har gått så fort. Men känns lite segt nu i slutet måste jag säga.
Men imorgon ses vi äntligen älskling ! <3

Jag vakna riktigt tidigt idag av en otäck dröm. Och nu har jag precis ringt och tjatat på ving. Elin och jag har ju nämligen beställt ett dubbelrum och det är bara för 2 pers. Omöjligt att ställa in en extrasäng, omöjligt att Jossan får sova i bäddsoffan som redan finns där.. Dåligt ving..

Nu orkar jag inte va arg på ving mer. Idag ska jag träffa mina fina vänner. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Allt verkar va stängt idag förutom Marieberg!? Aja, vi får helt enkelt se vart dagen tar oss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela