Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

2 nätter..

Publicerad 2011-06-01 08:52:16 i Allmänt,

Inte imorgon, men nästa dag får vi träffa Hilding !! Han kommer hem i övermorgon. Det är ingenting ju, känns nästan som han är hemma. Ska bli såå mysigt !

Idag är det riktigt grått väder. Men får försöka ta mig ut på en promenad med Fabian iaf. Han älskar att åka i vagnen :)
Har inga andra planer för dagen vilket är skönt. Idag tar vi dagen som den kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela