Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Fintfint !

Publicerad 2011-06-28 20:31:30 i Allmänt,

Haft en helt underbar dag i det fina vädret. Varit på badstranden och doppat tårna i det kalla vattnet. Annars har vi bara slappat och haft det bra och Fabian har badat i sin lilla bassäng flera gånger. Han älskar den:)
Det behöver inte vara dyrt för att barn ska uppskatta nåt iaf, pyttelilla bassängen köpte vi på maxi för 29 kr !  Den är väldigt liten, men också väldigt smidig och räcker mycket väl till lilla prinsen den här sommaren =)

Jag fick också tid på vårdcentralen idag, så nu ska jag äntligen få bli frisk ! Underbart !

Snart, när det blivit lite svalare ska vi iväg och fiska lite. Mysigt :)

imorgon får det bli stranden hela dagen ! Puss















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela