Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Marieberg !

Publicerad 2011-06-02 20:34:50 i Allmänt,

Idag tog vi en tripp till Marieberg. Skulle inte ha nåt speciellt utan det va bara kul att komma ut lite och se lite folk :) Fabian fick två shorts och ett linne. Det är ju sommar nu, vi ska springa i shorts hela dagarna !

Ikväll har Fabian och jag spelat fotboll vilket var väldigt roligt. Sen gick vi in och badade och nu har han fått välling och har precis somnat. Så trött var han lilla prinsen!

Imorgon är den bästa dagen på länge. Vi har väntat i över en vecka liksom :) 24 timmar bort..



Tänk att det var lilla Fabian som sparkade i magen. Han kämpade verkligen för sitt liv. Han är en riktigt kämpe och jag älskar honom mest av allt i hela världen !
Tack för att du kom till den här världen och ändrade allting. När jag ser dig ser jag bara kärlek och lycka, för det är precis det du ger. Du ger mig massa kärlek och lycka hela tiden.

Ingenting kan skilja oss åt, inte ens döden ! Älskar dig min fina lilla prins ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela