Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Turen !

Publicerad 2011-06-01 21:56:20 i Allmänt,

Idag har jag och Fabian varit hos Jonna och David i Karlstad hela dagen. När vi hade varit ute på en riktigt lång promenad så hade Jossan ringt mig 5 gånger, och ringde igen. Och då har hon fått en plats på planet vi åker med till Turkiet :D så hon blir med iaf !
Nu känns allt sådär jätte bra ! Jossan följer med till Turkiet, Hilding kommer hem om 46 timmar, vi ska gå på balen, Hilding tar studenten osv.. Life is Goooood !





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela